27 Şubat 2013 Çarşamba

GÜZEL KIZ, NEDEN GÖZ YAŞI??



Hey Güneş; bak saçlarımda ışıl ışılsın,
Ya okyanus, sen de gözlerimin derinliklerine hapis olmuşsun.
Peki neden tek özgür, gözyaşı??
Bu küçük bedenin yüreğindekiler,
İnan çok acı....

Çaresizliğim dilimin ucunda anlatılmaz,
Yalnızlığım, yalnılıkla dost olana bile derman olmaz,
Kimsesizliğim, annemin karnında başladı, çare olunmaz,
Güzelliğim dillere destan olacak ama ölene kadar,
Öldükten sonra, kıymeti olmaz...

İşte ben böyle geldim Dünya'ya farkındalıklarımla,
Söyle bakalım ne avutur beni, bu yedi Cihanda??
Yüreğime dokunacak başka küçük bir yürek,
Kim gerçek aşkı tatmış ki söyle bana, bu Dünya'da

İşte bunu bildiğimden benim göz yaşım,
Şimdi sana da söylüyorum sırdaşım...
Ben kalbimi bir kez açtım, o ilk kırgınlığımı yaşadım...
Şimdi haksız mıyım söyle,
O gözyaşlarını, akıtmaya...

pehito

5 yorum:

  1. Ah o ilkler kırgınlıkla sonuçlanma da genede özgür olsa gözyaşları,özgür olmak için bahanesi başka olsa bu kez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke demeyi sevmiyorum ama dedirtiyor hayat... Keşke o göz yaşları mutluluktan olsa...
      Sevgiler :)

      Sil
  2. Mim'lendiniz..:)

    http://kaptaninzehirdefteri.blogspot.com/2013/02/ilk-defa-mimlendim-ben.html

    YanıtlaSil
  3. güzel paylaşım:)bloğunuzu takibe aldım:)banada beklerim:)

    YanıtlaSil