20 Şubat 2013 Çarşamba

BAZEN EN GÜZELİ...

mutluluk

Bazen En Güzeli; unutup yalnızlığı, hayal etmek kalabalığı...

Bazen En Güzeli; yeniden çocuk olduğunu hayal edip, elindeki elma şekerini yalamak...:)

Bazen En Güzeli; küçük anlara sığdırdığın mutluluğun tadını çıkarmak...

Bazen En Güzeli; kimseye aldırmadan bağır çağır ağlayıp, gözyaşlarını gömleğin ile temizlemek...

Bazen En Güzeli; yalnız olmadığını bilip, kalbine sığınmak...

Bazen En Güzeli; "Sen misin beni üzen" deyip, bir çırpıda hayatından çıkarmak o insanı...

Bazen En Güzeli; "Ne kadar kilo alırım" demeden, önündeki yemeğin tadını çıkarmak :)....

Bazen En Güzeli; dostlarınla iki lafın belini kırmak...

Bazen En Güzeli; ben olmak. Tüm eleştirilere rağmen hiçbir ödün vermeden, kendin olmak...

Bazen En Güzeli; kendi mutluluğun için, en azından bir kez BENCİL olabilmek...

Bazen En Güzeli; gururunu hiçe sayıp, "SENİ ÇOK ÖZLEDİM" diyebilmek o adama/kadına...

bazen en güzeli

Bazen En Güzeli; aldırmadan ıslanmaya, şemsiyeni kapatıp yürümek yağmurun altında...

Bazen En Güzeli; sadece sarılmak sevdiğine, öylece sıkı sıkı sarılmak...

Bazen En Güzeli; Teoman dinlemek, "Bazen ne yaparsan yap, olmuyor bazen." İşte bunu kabul etmek...

TEOMAN: Bazen ne yaparsan yap olmuyor bazen...

Sevgiyle kalın...
pehito :)

8 yorum:

  1. Çok beğendim bu yazıyı. Arada yapmak lazım bazılarını gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili resimli günlük beğenmene çok sevindim :). Mutluluğa öyle yakınız ki, tek sorun günün telaşında hatırlamıyor oluşumuz..

      Sevgiyle kal...:)

      Sil
  2. "Mutluluğa öyle yakınız ki, tek sorun günün telaşında hatırlamıyor oluşumuz.." ben en çok bunu sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. bazen en güzeli, bir çocukla oyun oynamak dakikalarca, dünyaya onun gözüyle bakabilmek...
    Bazen en güzeli, yaşlı teyzenin buruş buruş yumuşacık yanaklarından öpmek, duasını almak...
    Bazen en güzeli kapsama alanı dışında kalmak.....
    Bazen en güzeli, gitmek bir de ardına bile bakmadan.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Der ve sonsuzluğa bırakırız bazen en güzellerini :) canım arkadaşım...

      Sil
  4. Harika bir yazı ne de güzel yazmışsın, ..

    YanıtlaSil