2 Şubat 2013 Cumartesi

İKİNCİ MİM GELDİ ÇARPTI :))

mim

Merhaba, ikinci mim geldi. Sevgili dondurma delisi arkadaşım beni mimlemiş. Bana da o sorulara zavkle cevap vermek düşer. Hadi başlıyoruz..


1. Mutluluk sizce nedir?
Mutluluk kızımın dudakları dudaklarımda uykuya dalmak bence :)

2. Sevdiğiniz bir insanı kaybettiniz onu tekrar kazanmak istiyorsunuz, ne yapardınız?
"Atla derse atlarım" demem tabi ki.. Ona olan sevgimin gerçekliğini anlatırım, ne kadar değer verdiğimi ama yok olmaz diyorsa, o zaman daha da üstelemez, alır başımı giderim.

3. Hayatınızda ki olmazsa olmazlarınız nelerdir? Kişi, eşya her şey olabilir..
Eşim ve kızım..Bu soru en kolayı oldu ;)

4. Zamanı geri sarma özelliğiniz var, ilk olarak hangi yaşa ve hangi olaya geri dönmek isterdiniz, neden?
2009 yılına geri dönmek isterdim. Kızıma hamileyken ne yedim ne içtiysem tam tersini yapardım, belki o zaman daha mülayim bir çocuk olurdu ;)

5. Bonus kazandınız ve size zamanı ileri sarma özelliği de verildi. Hangi yaşa yolculuk yapardınız, neyi merak ederdiniz gelecekte?
İşte asla yapmak istemeyeceğim bir şey, geçmişe gidebilirim ama daha ileri asla..

6- Evleneceğiniz insanda arayacağınız özellikler arasında olmazsa olmazınız ne olurdu?
Evlendiğim insanda benim için önemli olan "ona aşık olmamdan hemen sonra" güzel ahlak ve zeki olmasıydı. Ben bir erkeğin peşinden koşturamam (güzel ahlak), akıllı bir adam değilse benim onunla paylaşacak hiçbir şeyim olamaz, diye düşünüyordum ve zaman geçtikçe ne kadar doğru yapmışım diyorum (zeki olmak)

7. Size sihirli bir değnek veriyorum. Ve ne istersen onu yapacaksın ama sadece bir kere kullanma hakkın var.
Ne yapardın.
Bu konudan çok canım yandı demek, o yüzden bu sorunun cevabı da 4. soruya verdiğim yanıtla aynı olacak.

8. Yolda gidiyorsun karşı cinsten biri laf attı. "Hey yakışıklı"--- "Güneş yer yüzüne inmiş, bu ne güzellik" dese ne tepki verirsin?
İçimden mi dışımdan mı ;) Herkes egosunun okşanmasından hoşlanır, bu yüzden içimden; "güzelim di mi.." der dışarıdan hiç bir şey söylemeden dosdoğru yoluma devam ederim ;)

9. Sana yapılacak en büyük işkence ne olur? Bu soru sizi gıcık etmem için soruldu haberiniz olsun :))
Özgürlüklerimin kısıtlanması ve özel hayatıma parmak sokulması ki ben o durumda o parmağı..... :))

10. Size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısın, please :))?
Bu soru eşek şakası oldu mu, anlamına geliyor sanırım.. Evet oldu, Üniversitedeyim o zaman; Mart ayı Didim' deyiz. Hava serin, deniz serin ama deniz pırıl pırıl ve çok sakin. Biz de dedik şu deniz yunuslarıyla biraz gezinelim. 4 Arkadaşız bir güzel açıldık, benim "ayy görüyor musun balıkları" dememle balıkların yanında olmam arasında saniyeler var. Sağ olsunlar attılar öyle kıyafetlerimle bir de kıyıya kadar yüzdürdüler :)

Gerçi hepsinden teker teker çıkarıldı acısı o ayrı ;) O zaman çok sinirlenmiştim ama şimdi tatlı bir anı olarak bana kaldı :)

11. Hayat kısa zaman çabuk geçiyor o zaman  ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım? 
Kim ne der, diye yaşamayı bırakalım...

Veee alnımızın akıyla bitirdik soruları. Şimdi benim de soru hazırlamam gerek değil mi ama ben dondurmadelisi  arkadaşımın sorularını sevdim, yanlış anlaşılmasın tembellik yaptığımdan değil ;)) aynı soruları cevaplamanızı isteyeceğim sizden...

Şimdi onca ısrarıma rağmen hala blog açmayan arkadaşım eda mutluyu mimledim, Hadi bekliyoruz seni buraya :)

adminpanpa
gece
özgür
ZEUGMA
 
Herkese sevgiler...
pehito

6 yorum:

  1. Eşinle, kızınla bir ömür mutluluklar diliyorum ilk önce.. Güzelim dimii cevabı süperr :)) 6.soruya verilen cevap çok doğru! Vakit ayırdığın için teşekkür ederim :)
    Mülayim kızına sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ediyorum :)) güzel dileklerin için. Ne diyeyim darası başına ;)

      Sil
  2. Pehitom mimler de ben cevaplamaz mıyım?
    1.Mutluluk bence keyif almaktır.Bir sanah kahvaltısında,bir dost muhabbetinde, bir kitap sayfasında bazen,birinin hayatında fark yaratabildiğinde mesela...
    2.Alırım karşıma konuşurum, anlatmaya çalışırım kendimi, onu çok sevdiğimi mesela, gerekirse( bazen gerekmedikçe de olabiliyor) özür dilerim.Seni hayatımda istiyorum derim.Olursa ne ala, olmazsa hep bir sızı olur yüreğimde..
    3.Sevmeden ve sevilmeden yapamam ben.
    4.Her okullar tatil olduğunda(sömestr,yaz,kar) düşündüğüm tek şey, üniversite tercih kağıdına geri dönüp, hepsini öğrettmenlik yazmak oluyor:)
    5.otuz beş yaşımı görmek isterdim, yolun yarısı babında, neler elde etmişim görmek isterdim, yapamadıklarımı bilmek, hayatıma şimdiden ona göre yön vermek isterdim.
    6.Ben ona hayranlık duymalıyım, hangi özelliği olur bilemem ama, hayranlık uyandırmalı bende.Biliyorum evde kalmam kuvvetle muhtemel :)
    7.Sigaranın dünyadaki varlığına son verir, kara deliğe hapsederdim.İçindeki binbir çeşit zararlı maddelerden biiri de zift. Hani "ziftin pekini iç" diyorlar ya,içiyorsun cidden.
    8.Yanından kaşlarımı çatar öyle geçerim,zat-ı muhterem tarafından görülmediğimden emin olduğum noktada yüzümde kocaman bir sırıtışla yoluma devam eederim.Yani böyle oluyor genelde :) Acaba "biliyorum,hıhh" diyebilmeyi de çok isterdim :)
    9.Haksızlığa ve kabalığa tahammül edemiyorum, bu ikisi cidden benim için işkencelerin en büyüğü!
    10.Düşündüm, düşündüm, hiçbirşey aklıma gelmediğine göre, ne bana o kadar büyük şaka yapmışlar, ne de ben yapmışım.Zaten sevmem.İsabet olmuş.
    11.En kısa zamanda, gerekttiğinde Hayır diyebilmeyi öğrenelim. Zira benim en çok zorlandığım şey...
    Teşekkürler Pehito :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım 3. sorunun cevabına ayrıca bayıldım, hadi sen de aç bir blog yine diyorum.
      Tüm samimiyetinle cevapladığın için çok teşekkür ediyorum :))

      Sil
    2. Seni takip etmek daha güzel be Pehitom,...

      Sil
    3. Zamanını bekliyorum, doğru zamanı...

      Sil