25 Şubat 2013 Pazartesi

BAZENLERE SIĞDIRDIKLARIM...

Bazen çocuk olmak istersin,
Ne kadar geç olduğuna bakmadan, sadece çocuk olmak...
Bazen, zaman alıyor yükümü,
Bazen de yenilerini ekliyor...
Anlamadım zaman, benden ne istiyor...
Bazen, öyle acılar yaşarız ki kurşun gibi delip geçen,
Tedavisi hiçbir zaman gerçekleştirilemeyen...

Bazen size de oldu mu hiç??? Her şey yolunda giderken,
Dünya sizin için de tersine döndü mü hiç???
Bazen "OLSUN" demek istiyorum,
Ama ben o kadar olgun değilim, biliyorum...
Bazen zaman geçirip, bazen zamanın üzerinden geçiyorum.
Ama ben, hayatımda hep ikincisi olsun istiyorum...
Bazen sevmeye dünden hazırım,
Bazen sevilmeye...
Bazen en güzeli, sana uzanan eli tutup,
Diğerini, boş vermek.
Bazen belki, zor olan için uğraşmayı bırakıp,
Kolay olanı seçmek gerek...
Bazen ya ağlarsın, ya da gülersin.
Bazen de her ikisini yaparsın...


Bazen biri duysun istersin ağladığını,
Bazen, için için hiç kimse...
Bazen tersine uyanıyor gibiyim,
Tüm hayatımın tersine...
Kasvetli havayı sevmek geliyor içimden,
Ters giden, soğuk olan her şeyi sevmek...
Bazen yalnızlığımı paylaşıyorum burada,
Bazen düşüncelerimi,
Bazen bazenleri paylaşıyorum.
Kim ne derse desin, ben burada olmayı seviyorum...

pehito
Sevgiyle kalın...

10 yorum:

  1. Çok güzel !

    iyi kiiii burada yazıyorsun duygulara tercüman oluyorsun :)

    Ben bazen sadece gitmek ve düşünmemek isterim ...

    YanıtlaSil
  2. Çok duygulandırdın beni :), beğenin için çok teşekkür ediyorum... Hepimizin bazenleri var, öyle değil mi??? Bazen kim istemez ki her şeyi terk etmeyi...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benimde "Bazen" lerim öyle çoğaldı ki bu aralar..

    YanıtlaSil
  4. ben seviyorum ya bu bazenlerle basliyan katre katre dizileri...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde seviyoruz, bazen onlarla da olmuyor onlarsızda :)
      Hoş geldin :)

      Sil
  5. ben de seni çok seviyorum canım arkadaşım. yine döktürmüşsün yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim yorum yaptığın için çok teşekkür ediyorum... :) Sevgimiz daim olsun... :)

      Sil