19 Şubat 2013 Salı

OYUN BİTTİ!!!!!!



BEN DE KENDİ OYUNLARIMI OYNAMAK İSTİYORUM AMA OLMUYOR!!!!!!

Beş yaşındaki oğlumla, erkeklere yakışır mavi odasındaki, arabalı halısının üzerine oturduk. Önce bir adam maketi çıkardı, 'bu polis' dedi, sonra bir adam maketi daha, bu da 'asker' dedi. Sonra beş adam üç kadın çıkardı. Bunlar da 'halk' dedi.

Önce polisle askeri kucaklaştırdı. Sonra halkla onları. Abartmıyorum yarım saat sevdiler birbirlerini ve kalktı ayağa 'ANNECİĞİM OYUN BİTTİ'  dedi.

pehito


4 yorum:

  1. inanışın nedir bilmiyorum ama bu bücürlerin "öte tarafla-kolektif bilinçle-meleklerle-Allah'la" artık sen ne dersen de bağlantıları hala sağlam ve bu yüzdendir ki; sorunu olduğu gibi görebiliyor ve senin ufaklık gibi çözümün ne olduğunu da çok net bilebiliyorlar. keşke yapabilsek, o bağlarını koparmasak. ama öyle bir eğitim sisteminin içindeyiz ki en fazla yapabildiğimiz ya da yapmamız gereken vicdanlarını kaybetmemelerini, olaylara tarafsız gözle bakmalarını ve doğru olduğuna inandıklarını savunmalarını öğretmek (bu bile benim bakış açım aslında, evrensel doğrular mı bilinmez)... umarım... yapabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tibet'in Annesi o miniklerin ruhlarıyla aralarına çok şey sokmamak, çok maddeleşrmemek gerek o küçük insanları :)
      Bunun tek yolu bu :) umarım başarabiliriz...
      Sevgiler...

      Sil
  2. O mu küçük insan büyüğüz diye gezinen insanlar mı küçük bilemedim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem

      Bu da benim kurgularımdan biriydi ve bugünlerde Gezi olayında Türkiye'nin buna ne kadar ihtiyacı olduğu ortaya çıktı.

      Yoksa benim bir kızım var biliyorsun ama ondan da çok akıllı cümleler duyuyorum. En son; "Annecim benim odama Atstürk'lü Türk bayrağı asar mısın" dedi. Neden diye sorduğumda Erdoğan gelirse bayraktan çıkıp beni korur dedi. Daha üç yaşında.

      Farkında değiller ama yeni nesilin bilinçaltına bu yaşananlar bir şekilde kazındı. Eninde sonunda bir yerde yaşananlarla karşılaştılar,

      Ben kızıma verebileceğim en değerli şeyin "sevgi" olduğuna inanıyorum. Ona biz herkesi seviyoruz diyorum. Ama kızım bana sevmediklerini ve neden sevmediğini anlattı ve yine özellikle belirtmek istiyorum. Kızım sadece 3 yaşında..

      Sevgilerimle
      :)

      Sil