2 Nisan 2014 Çarşamba

İSTANBUL


Sisli geceyi aydınlatırken gözlerin, ışığını sürüp buluyorum seni.
Hüzün kokan bir rüzgarın esintisiyle içime çekiyorum özleminin kokusunu 
Ve ciğerlerime yapışıtırıp bırakıyorum senli günleri.

Hani Bebek sahilinde, elimi tutup beni hızla kendine çekişini
Ve dudaklarımız değmeden önce birbirine, 
Gözlerimizin değişini.

Seni görmediğim o bir ayda
Eksildiğimi göstermek istercesine kestirdiğim saçlarıma bakıp,
"Çok yabancı geldin bana" deyişini
Ve o an daha ve daha eksilişimi
Çekip yapıştırıyorum içimdeki hüznün denizine
Benden götürdüklerini.

Gidemiyorum 
Anlasana, Senden gidemiyorum,
Anılarımdan,
Gidemiyorum.

Acıtsa da kalıyorum.
Acılara yatıyor, acılara uyanıyorum.
Ben uzandım sana 
Elimi tut diye bekliyorum..

pehito

84 yorum:

  1. Kıskandım ben İstanbul uuuuu! Adına şiirler yazdırmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CEREN DEREN

      Adına şiirler yazılan İstanbul değil, Aşk.
      :)

      Sil
    2. Desene algıda yanılgı hat düzeyde :)

      Sil
    3. CEREN DEREN

      Sana haksızlık yaptığımı düşündüm. Istanbul aşkı diyelim olur mu
      ;)

      Sil
  2. Aşık olduğum şehir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor rimel

      Hoşgeldiiin, merhaba
      :)
      Benim de
      :)

      Sil
  3. saça başa boşver,aşk gibisi yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci

      Kırmızı şarap ve aşk gibisi yok.
      :)

      Sil
  4. Bekliyorum.. ve belkide ben.. seni değil acıyı seviyorum..
    Biliyorum, sen değil acı iyi geliyor bana.. yoksa gelmeyeceğini bile bile bu bekleyiş neden...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Haylperest

      Ve böyle tamamlanır eksikler
      Sevgilerimle
      )

      Sil
  5. Günaydınn =) İstanbulu özlediğim şu günlerde şu satırları okumak bir yolculuk isteği uyandırdı bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dördüncü Tekil Şahıs

      Özlemek konusunda yalnız değilsin. Hadi öyleyse
      :)

      Sil
  6. Çok güzel bir aşk şiiri... Kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin Güngör

      Merhaba, hoş geldiniz
      :)
      Çok teşekkür ediyorum
      :)

      Sil
  7. İstanbul aşık olunacak şehir değil! İnsanların sahte aşkları yüzünden oldukça kirlenmiş. Ayrıca gerçekten aşık olunacak şehir değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim

      Severim seni
      Kim üzdü seni, söyle bak sorarım hesabını ona
      :)
      Istanbul aşık eder insanı, büyülü gibi..
      Ayrıca seviyorum seni
      :)

      Sil
    2. Kimse üzmedi :) İstanbulla aşk yaşamadım hehehe...Bööyk! midem bulandı! Ben de seni seviiiyoom!

      Sil
    3. Özlemcim

      Istanbul güzeldir ama seni inandırmaya çalışmayacağım
      :)
      Mideni bulandırmaya da tabiki
      Sevgiler kelebekler
      :)

      Sil
  8. Can alıcı cümle "Ben uzandım sana, elimi tut diye bekliyorum."

    Aşkı ne güzel anlatıyorsun Pehi ya, gerçek hayatta böyle güzel olmuyor sanki.. Ya da senin cümlelerinin sihridir..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemim

      Var mı öyle bir sihri kelimelerimin, çok sevindim öyleyse
      :)
      Ben öyle aşık oluyorum ama
      :)

      Sil
  9. çok hüzünlü ama güzel, eline sağlık pehitocum
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      İçe akıtmamalı hiçbir duyguyu
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  10. Bebekte arzunla yanıyorum, Beylerbeyinde.. Eminönünde kalabalığa karışıp, Galatadan seninim diye bağırıyorum. Sesimi duyuyormusun bilmiyorum, "sende benim misin diye" bile soramıyorum. Aklım uçurumlarında, içimde düşme korkularım... Modadan aşağı salsam ümitlerimi bir ada kırlangıcı tutar kollarımdan; yalpalayarak gelirim hisar kıyılarına. Saçlarının arasına ellerim düşer, kemanda bir musiki, dilllerde bir güfte çalınır zamanlarında türkümüz günlerin gece tutmuyor. Zifiriler askıda tembel bir vapurun taşıdığı sabah mahmurluğu yanaşmıyor iskelesine arzuların. Demek isterdim hep bunları sonsuza kadar...
    (Ben çok sevmişim, şimdi bunu anladım!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali ÇALIŞKAN

      Sen çok sevmişsin, bunu ben bile anladım.
      :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata

      İstanbul aşkın ta kendisi, öyle!
      :)

      Sil
  12. İstanbul.. ey İstanbul ey.. Acılar Kraliçesi..

    YanıtlaSil
  13. 3, 5, 8, bilemedin 10 aya bende İstanbul dayım :)

    bekle beni yeneceğim seni İstanbul :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz

      Süper, sen de gel
      :)
      İstanbul'a savaş açma, seviş
      :)

      Sil
  14. Eline sağlık :-)

    İstanbul'da yaşanmaz bea!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuxedo

      Teşekkür ediyorum
      :)
      Ben ölebilirim
      :)

      Sil
  15. eksilmek mi daha bir tutkuyla bağlar insanı aşka
    yoksa çoğalmak mı?
    bunu düşündüm şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Ben daha önce düşünüp yazmışım
      :)
      Hehe
      :)

      Sil
  16. Bu şiir aklıma bir soruyu getirdi sanada sorayım

    İstanbul olsaydın en çok nereni severdin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink timber

      :)
      En çok geceyi ve boğaza yansıyan ışıkların yarattığı manzaramı
      :)

      Sil
    2. Evet ya en güzeli orası sanırım :)

      Sil
    3. Pink timber

      En güzeli senin burada olman
      :)

      Sil
  17. Eğer o saçlarını kestirdiğin için yabancı bulan da İstanbul ise, mecaz-ı mürsel yapmışsın.
    Çok derin bir şiir olmuş vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma

      O da İstanbul
      :)
      Teşekkür ediyorum
      :)

      Sil
  18. Mimledim seni pehito pehito pehito :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyaki

      Özledim seni seni seni
      Baktım, cevap da yazdım, teşekkür ediyorum. En kısa zamanda cevaplayacağım.
      :)

      Sil
  19. sana şu yazımı armağan ediyorum
    madem istanbul dedin
    aş sana benim gözümden istanbul :D

    http://www.insanyavrusu.com/2014/01/pufff-istanbulmus.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanyavrusu

      Ama senin İstanbul'un benim istanbuluma benzemiyor hiç.
      Ben seviyorum İstanbul'u hem de çok çok
      :)

      Sil
  20. aslolan ask gecelerdir
    sehirler hikaye..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. matias

      Ben yine de İstanbul'da aşk başkadır, demek istiyorum
      :)

      Sil
  21. o eli tutmadıysa eğer, ben kafa göz dalarım bak tutma beni. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgür

      Boğaz'ın suları soğuk olur, dalma istersen
      :)

      Sil
  22. yeni mimini görmedin miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      Görmedim
      :/
      Bloglarınıza giremiyorum bir haftadır. Ama bakacağım, bu hafta geçsin okuyacağım yazılarınızı.
      :)

      Sil
  23. ahh pe hitoo her bir kelime böyleeee yüreğime işledi sanki..
    o dudaklardan önce değen gözler eksildiğini göstermek istercesine kesilen saçlar ve ne olursa olsun gidememek kaçamamak unutamamak her bir anını anı anına hatırlamak ve umutla beklemek..
    ahh cümle bile kuramıyorum şu anda ama sen anla olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım

      Çok mutlu oldum, seni bu kadar etkileyebildiysem ne mutlu bana.
      :)

      Sil
    2. Kesinlikle her kelimesi mükemmeldi bence.
      Müsadenle bağlantıyı profilimde paylaşmak isterim (:
      Ayrıca seni mimlemiştim ama sanırım deepsi benden önce davranmışşş :))

      Sil
    3. Aslıcım

      Müsaade senin. Bir de Keyaki deeptone ve sen üçünüz minlemişsiniz çok sevindim. Yapacağım, geç oldu ama güç olmasın.
      :)

      Sil
    4. heheheh hiç önemli değil tatlım ne zaman gelirse içinden o zaman yaparsın ki :)
      izin verdiğin için de çok çok teşekkürler :*

      Sil
    5. Aslıcım

      Rica ediyorum
      :)

      Sil
  24. İstanbul ve özellikle talebeliğimin geçtiği Boğaziçi Bebek olur da böylesine şiirler yazılmaz mı... güzel ve ötesi bir şiir, yüreğinize sağlık. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Osman Çağlar

      Sizden böyle güzel iltifat almak beni çok mutlu etti.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  25. Ah istanbul..
    Canıma can katanımsın :)
    Yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilknurcum

      Senin istanbul şiirlerinin yerini tutmaz ama
      :)
      Sevgilerimle canım
      :)

      Sil
  26. ah bu istanbul kötüüüü ama o foto ne güzel yaa :)

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel.Çok etkileyici. Yüreğinize sağlık. İstanbul ve aşk her zaman büyüleyici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye

      Merhaba
      :)
      Hoş geldin!
      :)
      Ne güzel hislerimiz karşılıklı
      :)
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  28. Hem kızıyorum hem vazgeçemiyorum ben bu İstanbul'dan, İstanbul'a olan aşkımdan ama o hep üzüyor beni. Şiirine şiirimle eşlik etmek isterim :) http://hamiyetakan.blogspot.com.tr/2009/12/ah-istanbul-ah.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan

      Harikasın sen ve senin dizelerin
      :)

      Sil
  29. hmmmm kahvenin yanında iyi gitti :)

    YanıtlaSil
  30. Hüzün kokan bir rüzgarın esintisiyle içime çekiyorum özleminin kokusunu
    Ve ciğerlerime yapışıtırıp bırakıyorum senli günleri.

    :'( :'( ooy oyyyy ,çok güzeldi kuzum yaaa,o güsel yüreğine sağlıııkkk,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik mini

      Senin o içten yorumunu severim ben, teşekkür ediyorum. En çokta samimiyetin için
      :)

      Sil
    2. rici ederim,ne demeeeeekkk,sen de bana karşı samimi ve içten olduğun için böyleyim ben :)

      Sil
    3. minik mini

      Hep böyle kalalım öyleyse
      ;)

      Sil
    4. tamam,hep böööle kalalım :)

      Sil
    5. minik mini

      Kikikikiki
      :)

      Sil
  31. Yanıtlar
    1. Hayattan Payetler

      Mükemmel olan senin vakit ayırıp okuyan gözlerin, teşekkür ediyorum.
      Ve kusura bakma geciken yanıt için, iyiyim.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
    2. Zaman, hicbir zaman dert degil onemli olan senin iyi olman :) yoklugun bosluk inan. Simdi yeni yazini keyifle okuyup yorummmm birakicam :)

      Sil
    3. Hayattan Payetler

      Çok teşekkür ediyorum zarif yorumun için ve varlığını esirgeme emi
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  32. Çok etkileyici olmuş, istanbulu bir kez daha sevdim.... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip Adam

      Merhaba
      Hoş geldin
      :)
      Beğenmene sevindim
      :)

      Sil
  33. Hiç kimsenin dokunamayacağı, en harika anıların olduğu harika şehir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. levent saltı

      Herkeste ayrı bir yeri var belli ki
      :)

      Sil
  34. Merhabalar Pe Hito.

    Şiiri tetikleyen ilhamın da kaynakları vardır. Bunları: Renk, müzik, koku, manzara, roman, hikaye, deneme ve toplum gerçekleri olarak ele alabiliriz.

    Şiirinizde imge, anlatımcı, geleneksel ve toplumcu zenginliğini görmek mümkün. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun

      Değerli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum size.
      Sevgiyle kalın
      :)

      Sil