26 Mart 2014 Çarşamba

mim mimi

Yanlış anlamadıysam severek takip ettiğimiz blog arkadaşlarımızı yazacağız. Mimlerin en zoru bu olsa gerek. deeptone ben roman yazarım demiş Havva Peynirci'ye, gerçekten yazılır diyorum bende :)

kedilievintarzı bloğunun güzel, zevkli ve bir o kadar zarif sahibesi beni de mimlemiş. Çok teşekkür ediyorum Havvacım ve başlıyorum.
:)

Belki bu mim bilmediğimiz blogları takip etme fırsatı da verir bizlere.

Öncelikle bana ilk yorumunu bırakan ve her zaman yardımını esirgemeyen Admin Panpa'dan başlamak istiyorum. Bloğuna girdiğinizde müthiş çizimler göreceksiniz ve ciddi konuları bile kendine ait diliyle mizah katarak anlatmasından hoşlanacaksınız. Ben hoşlanıyorum. Ehe :)

Ve yavaş yavaş blog dünyasını keşfetmeye başladığımda, siyah saçlı buğulu bakışlı, kocaman yürekli, tadından yenmez hikayeleriyle Sahipsiz Cümleler'in sahibesi Özlem'i tanıdım. Pisiciğim benim, elimi uzatsam dokunabilecekmiş gibi hissediyorum, o kadar yakınımda sanki. Seni seviyorum. :)

Anarşi'nin bloğunda başka bir şekere rastladım. Dur bakayım neler yapıyormuş bu dondurma delisi dedim ve bize günlük hayatını en samimi kelimeleriyle anlatan başka bir dünya tatlısı tanıdım. Onunda adı Özlem'di ve şüphe etmeye başladım bütün Özlem'ler mi böyle şeker mi şekerdi. Senide iyi ki tanıdım Özlem'im. :)

Ve Sonsuz unutmadım seni. Ben artık uzun yazamıyorum diyen sonsuz kısa yazılarıyla da anlatmak istediklerini kalbinizde hissettirerek anlatan, her daim sevgisizlikten yakınan bloger arkadaşım. Tez zamanda seni kendine delicesine aşık edecek güzel bir kız diliyorum senin için, pervane olun birbirinizin etrafında ama sen yine de o depresif yazılarını yaz anlaştık mı? Çünkü ben o yazıların hayranıyım. :)

Gel zaman git zaman deeptone'lu günler başlamıştır. Başlamıştır başlamasına ama azıcık yanlış anlaşılmalar ve sürtüşmelerle başlamıştır. Nasıl oldu bilmiyorum, "bırak pehito yargılarını da önyargılarını da" deyip yazılarını okumaya devam ettim. Önce yorum yapmadım, sonra "beni çok kıkırdattın (gülmek)" diyerek yorum yazmaya devam ettim. Bir baktım kocaman kalpli Polyana'nın erkek versiyonu vardı karşımda. Asla sinirlenmez, asla kırılmaz ve sevgiden, dostluktan bahseden güzel yazılar yazar. Ben en çok aklınıza gelmeyecek kelimelere başka anlamlar yüklemesini sevdim. Bir yazısında giysilerin ruhlarından bahsetmişti ve ben o yazıya hayran kalmıştım. :) İyi ki tanıdım seni, iyi ki kesişti yollarımız. Eğer haberi olmayan varsa bir de kitabı var arkadaşımızın Kendisi SADE VE DERİN'in yazarıdır. :)

Bir gece vakti sessizliğin sesini dinliyor, gökyüzünden kayan yıldızları izliyorken bir baktım o yıldız avucuma düşmüş. Karşımda tarifsiz dizeler, her biri yazanı kıskandıran cinsten ve arkasında sonu hep sizi şaşırtan hikayeler ve sonunda onun haylaz yazarı Tolga ve bana İnci Aral'ın kitabını merak ettirip okumama sebep olan Parçalanmış Gülüşler'in sahibi safransarı. Seni tanımakta güzeldi. :)

Şair demişken Bana Dair'in sahibi Ali ÇALIŞKAN seni unutur muyum hiç :) Ali'nin sihirli kelimeleri diyorum çünkü gerçekten öyleler. Hem duygulu dizeler yazıp hem de bir o kadar enerjik ve pozitif olabilmesi beni hep şaşırtıyor. Bazen öyle dizelerle karşılaşıyorum ki kıskanmadan edemiyorum. Ben yazmalıydım demekten kendimi alamıyorum. :)
"Bir kadın ağlarsa, bir çiçek solar. 
Her ağlayışında penceresindeki bir lale güneşe küser. 
Onu ağlatmak kolaydır, birini öldürmek kadar kolay. 
Birini gözünün içine baka baka öldürmek bile kolaydır.
Bilmeden öldürmekse, en kolayı."
Dahası Ali Çalışkan'ın kendi bloğunda..
Heyy iyi ki varsın :)

ZEUGMA biliyorum ki mim cevaplamaz ama yazmadan geçemiyorum :) Çok çok çok kaliteli, sizin hep fikir edinmenizi sağlayacak, araştırmaları sonucu yazılmış bilgi dolu yazılarıyla en sevdiklerimdendir kendisi. Ve hep motive eden yorumlarıyla kendime güvenimin artmasına sebep olmuştur. İyi ki varsın. :)

bücürük ve ben bloğunun sahibesi Müjde Abla'nın bloğunu keşfettiğim gün wouv demiştim. Öyle bir bilgi donanımına ve öyle bir yazma kabiliyetine sahip ki neden bunu daha profesyonel yerlere taşımadığını hep merak etmişimdir. Bence gazetede her gün yazdığınız bir köşeniz olmalı :) Her yeni yazınızda mutlaka bir şey öğreniyorum. Gündemi takip etmek istiyorsanız özellikle siyaseti takip etmek istiyorsanız Müjde Abla'nın bloğu ilk sırada olmalı. :)

Veee moda zamanı , öyleyse Hayattan payetler hayatınızda muhakkak olmalı. Bıcır bıcır, pozitif, içten ve özellikle son zamanlarda verdiği makyaj ipuçlarıyla beni benden alan Hayattan Payetler'in sahibesi iyi ki tanıdım seni. Saçlarımdan dert yandığımda bana hemen çözümlerle geri dönmüştün, bunu asla unutmayacağım ve lütfen senin fotoğraflarını ve kombinlerini gördüğümüz postlara geri döndür bizi. Seviyorum seni. :)

Ve yine ilk tanıdıklarımdan olan ve özellikle son zamanlarda yazdığı ORDAN BURDAN yazılarıyla yüzüme kocaman bir gülümseme yayılmasına neden olan, bloğuna girdiğim andan itibaren kahvenin ve samimiyetin kokusunun buram buram burnuma geldiği Kahve Tadında'nın sahibesi güzel yürekli, ilgili arkadaşım. Senide seviyoruuuum Kahve Tadında :)

Ve buradan başka bir kahveli bloğa geçmek istiyorum. Kahve Molası :) Bence öyle doğru bir isim vermiş ki kendine "kahve telvesi". Neden mi? Yaşamın dibinde kalmış duyguları size öyle bir cümleyle sunar ki, belki sayfalarca yazsanız daha iyi ifade edemezsiniz. Biraz daha vakit ayırabilse yazmaya ya da belki birazcık daha inansa geleceğin en iyi yazarlarından olabilir kendisi ve sen de iyi ki varsın canım :)

Kendime en yakın gördüklerimden biri; maviye iz süren'in sahibesi Bahar. İtiraf ediyorum başlarda anlaşılmaz gelmişti cümleleri. Bir zaman sonra Bahar'ın yazılarını okudukça onun nasıl bir ruhsal derinliğe sahip olduğunu ve içindeki fırtınaların kelimelere ancak bu şekilde dökülebileceğini anladım. Bahar mutlaka bir kitabın olmalı ve ilk alanlardan biri ben olmalıyım, seviyorum seni :)

İşte karşınızda bir Almanya'lı Türk Ahu Kader. :) Son zamanlarda tanıdım seni ama öyle cıvıl cıvıl öyle içten ki adeta içinize işliyor. Ne kadar kısa zamanda ne kadar hayatımdansın, o gülen yüzün daim olsun. :)

İşte bloğuna girip onun kocaman gülümsediğini gördüğümde aynı kocaman gülümsemenin yüzüme yayılmasına neden olan İçimde Kalmasın bloğunun sahibesi ve bununda hakkını vererek, neyse içinden geçen en doğal haliyle okuyana sunan olur gider :) İçimizde Kalmasın Şebnemcim ve olup gitsin. Hayat o vakit daha yaşanılası olur belkide. Seviyorum seniiii :)

Evet doğallığın prensesidir kendisi. Öyle içtendir ki yazıları, oturup karşılıklı kahve içiyorsunuz gibi hissedersiniz. Şu son zamanlarda çok uzun ara verdi, merhaba deyip gidebilirsin diye düşünüyorum ama dinletemiyorum :) Hala kimden bahsettiğimi yazmamışım, bir ip ucu daha; bizi Koreliler'in ve Koreli arkadaşlarının yaşamlarına dahil ettiği yazılarıyla dünyanın en sıcakkanlı insanlarından biri olan MyReal'ın yazarı Aslıcım, senide iyi ki tanıdım canım. :)

Neden kendine bu adı verdiğini hep kendi kendime sordum, niye sana sormadım acaba. Kimden mi bahsediyorum Uyuşuk Hayalperest'ten. Son zamanlarda bizi aydınlatacak bir çok yazı yazdı ve bunlardan sonuncusu  da seçim kağıtlarımızda dikkat etmemiz gereken hususlarla ilgili. Dizi eleştirileri yapan, günlük yaşamını, bazen hayatımızda faydalabileceğimiz püf noktaları veren yazıları da dahil olmak üzere ben o arada yazdığın hikayelerin sayılarının artmasını dileyenlerdenim. :)

deeptone'un bloğunda yazdığı yorumları görüp "hooop neler oluyor orada, burada kalma bana gel, bende sana gelirim" deyip, sıcak kanlılığı ve içtenliğinden etkilenip hayatıma dahil olduğu için en mutlu olduklarımdan minikmini :) Sevdiği videoları, filmleri ve yaşamını bizimle paylaşıp ailemizin bir parçası olan bıcır bıcır bir insan kendisi. İyi ki tanıdım seni :)

Deneyimlediği her şeyi eşsiz dizelere döken bir kadından bahsetmek istiyorum şimdi; Yürekten Kaleme'nin sahibesi Hamiyet Akan. Kendisine de defalarca söyledim bir kitabı olmalı, olmalı, olmalı!! Neredeyse her gün yazan, inanılmaz üretken, bir cümlesi başka hiçbir cümlesine benzemeyen, yaratandan yazma yeteneğini sonuna kadar almış ve bunu layıkıyla kullanan bir şair kendisi. Seni ve dizlerini tanıdığım için kendimi çok şanslı görüyorum :)

Gelelim yeni tanıdıklarıma; narkoz. Yazılarını okuduğumda her şey de seni mi bulmuş demekten kendimi alamıyorum. Bazen kurgu olduğunu düşünüyorum ama değilmiş :) Günlük hayatını samimi içten bir dille anlatan, yazılarından haylazlık akan bir pilot adayı kendisi. Ve anneni nasıl ikna edeceksin bakalım. :)

Şımarımtırak Çikolata :) bir kere çok içten, samimi, içi dışı bir olanlardan o ve yazıları da öyle. Bazen onun yazılarını okurken kız kardeşimi dinliyormuşum hissine kapılıp ne yapabilirim onun için diye düşünüyorum :) Çok samimisin ve bunu hiç kaybetme, doğallığın sonsuz olsun :)

Bir Türk'ün Hollanda ile İmtihanı bloğunun sahibesi Aner. Günlük hayatını, gezilerini, düğününü, gelinliğini her şeyini bizimle en içten şekilde paylaşan blog arkadaşım. İyi ki varsın :)

Ve işte size hem samimiyeti bulabileceğiz hem de tadından yenmez hikayeler okuyabileceğiniz bir adres Ucuz Roman E. Gelip Ceee diyorsun ya en çok onu seviyorum haberin olsun. :)

Oscar'a dair her şeyi bulduğum, ne izlesem dediğimde gözüm kapalı önerdiği filmlerden birini izleyebileceğim, samimi içten yorumlarıyla bloğumu şenlendiren Alper Sağlam'ın bloğu Oscar Favorite en kaliteli bloglardan biri. Severek takip ediyorum ;)

Sadeleştirilmiş kelimelerini dizelere döken, içten samimi arkadaşımız Seyhmus Pamuk'un bloğu s-pamuk.blogspot.com severek takip ettiklerimden :)

İşte böyle, her biriniz ailem gibi oldunuz. Ve muhtemelen yazıyı okuduktan sonra "ah ...... yazmayı nasıl unutmuşum" diyeceklerim olacaktır çünkü hep oluyor :) Onları not edip bu yazının ikincisini yazacağım SÖZ :) Kırılmayın olur mu :) Tanrım daha şimdiden bir sürü isim geliyor aklıma ama sırtım ağrıdı, gidip yürümem lazım :) Sizi seviyorum ve iyi ki varsınız :)








64 yorum:

  1. Şimdi bir itirafla başlamak istiyorum. İsmimi aradım yazıda ve merakla okudum. :-)
    Napıyım, kendimi başkalarınin gözünden okumayı seviyorum. :D bak bu da bir itiraf oldu.
    Gelelim sorunun cevabına. Aslında beni tanısan ismimin hakkını verdigimi görürsünüz. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest

      Sanırım hepmiz merak ediyoruz, insanların gözünden neredeyiz diye.
      :)
      Ben yine kaçırdım Kurt Seyit'i
      :)

      Sil
  2. Canııım eline koluna yüreğine emeğine sağlık nasıl güzel düşünceler bunlar beni çok ama çok mutlu ettin , bende seni çok seviyorum iyiki tanıdım seni ve kalemini :) çok teşekkür ediyorum bir paragrafda bana ayırdığın için öperimmmm :****

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayattan Payetler

      Bende senin sevinmene sevindim
      :)

      Sil
  3. pe hito, güzel sözlerin için çok teşekkür ediyorum. Sana böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana eksik olma! İlk defa birisi benim için bir şey yazmıştı demiştim ya sana yine ilk defa oldu bu da :) çok naziksin. Ben tekrar tekrar teşekkür etmek istiyorum ve ettim de galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alper Sağlam

      Eveeeet sen çok teşekkür ettin bana, rica ederim. Hepsi aklımdan ilk geçenlerin yazıya dökülmüş hali.
      :)

      Sil
  4. Sahi; sende iyi ki varsın (: çok çok çok teşekkür ederim…
    32 lik gülümsemeyle yazıyorum bunları...
    (Okunası Bloglar arayışı içersindeydim, iyi geldi tavsiyelerin)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali ÇALIŞKAN

      Sahi mi
      ;)
      Çok çok çok rica ederim bende
      :)
      Ne mutlu bana, o gülümsemeye sebep olacak bir şey yaptıysam
      :)
      Takip etmelisin..
      :)

      Sil
  5. pehitocum, adminpanpa ve Bir Türk'ün Hollanda ile İmtihanı benim de severek izlediğim iki blog, bunun dışındakileri de sayende tanımış, bilgilenmiş oldum, severek takip ettiklerin arasında olmaktan çok mutlu oldum, sevindim, hakkımdaki sözlerine de çok teşekkür ediyorum çok naziksin canım, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      Sizi tanıdığım için asıl ben çok mutluyum, iyi ki varsınız
      :)

      Sil
  6. okurken boyle güm güm atti kalbim dedim bahsetmiatir benden ya allaaam bahsetsin benden diye dualar da etmedim degil yani veeeee yeaappp dedim ya oley cok sevindim cok tesekkur ederim kocaman kalp !♥ :) Ayrica kizkardes fikrinide cok sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımarımtırak Çikolata

      Tabiki bahsettim
      :)
      Ve gerçekten kardeşim gibi hissediyorum seni
      Sevgiler kelebekler
      :)

      Sil
  7. Ya sen ne güzel insansın ki insanları böylesine zarif tariflerle anlatıyorsun :) Her sayfayı derinlemesine tanımış ve tanımakla kalmamış sindirmiş ve hissetmiş olarak düşmüşsün burada satırlarına :) Teşekkürler en kocamanından güzel yürekli arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan

      O senin ruhunun güzelliği
      :)
      Sende öyle güzel bir yorum yapmışsın ki ne diyeceğimi bilemedim
      :)
      Okuduklarınız ilk aklımdan geçenler.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  8. Böyle şeyler okuyunca çoooook mutlu oluyorum yaa (=) sen beni mimledin ama mim yapmıyorum demiştim ama yapsaydım o bloglardan biri sendin ! Canım arkadaşım. Açıkca yazmama sebep olan bir kaç eski bloger arkadaşımdan birisisin Pehitocum, sizlerin okumadığınıda hissetsem belkide hiç yazmak gelmez içimden, iyiki varsınız, iyiki varsın =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz

      Sende iyiki varsın ve hep yaz. İçinden ne geçiyorsa bırak dökülsün satırlara
      :)
      Yazacaklarının arasında olacağımı bilmek bile güzel
      :)

      Sil
  9. Ama bunlar ne güzel cümleler, ne kadar düşünceli bir insansın sen :)
    Sadece kendim için değil tüm yazdığın blog arkadaşlarım için emin ol çok gururlandım, çok çok teşekkür ederim :)
    Gerçekten zor bir mimmiş bu, hepsini nasıl yazacam diye düşünmeye başladım :)
    Güzel kelimelerin için, içtenliğin ve cana yakınlığın için, güzel yazıların ve yorumların için, verdiğin değeri hissettirdiğin için çok çok teşekkür ederim canım :)
    İyi ki tanımışım seni :)
    Eeee ben şimdi seni yazamayacak mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Ben teşekkür ediyorum varlığın için
      :)
      Mimin orijinalinde sadece takip ettiğin blog isimlerini veriyorsun ama ben bahsetmek istedim sizlerden
      :)
      Beni de yaz tabi..
      :)
      Sevgiler kelebekler
      :)

      Sil
  10. Pehito, seninle ilgili çok şey bilmesem de nerede yaşadığın gibi mesela,, bloguna bakmadan geçmediğim insanlarda birisin. Zaten sayılı benim takip ettiklerim, bu mim de güzel olmuş, biraz daha genişleriz, yeni yeni insanlar tanırız, ailemiz büyür :)) İyi ki tanıdım seni, Anarşi sayesinde. Anarşi bloğunu açmakla hayırlı bir iş yapmış bu arada :) İyi ki varsınız.. :)
    Sizi seviyorum...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim

      Profilime bakmadın öyleyse, orada yazıyor aslında. Hafta içi Kocaelinde oluyorum ve nereseyse aksatmadan hafta sonları İstanbuldayım
      :)
      Evet, sanırım mimin amacıda bu, bilmediğimiz bir çok blog var ve bu sayede birçoğu hakkında fikir edinmiş olacağız.
      :)
      Özlem'i de senide kucaklıyorum
      :)

      Sil
    2. Google plus ta gördüm şimdi, dikkat etmemişim :)

      Mimi cevaplamaya koyuldum bakalım ne çıkacak ortaya :)

      Sil
    3. Özlemcim

      Bekliyorum merakla :)

      Sil
  11. pehiittooo bu nasıl güzel bir posttur böyleee
    yemin ederimmm gözlerim doldu okurkennn. kocaman çok ama çok güzel bir kalbin var ben de seni tanıdığıma o kadar mutluyum ki anlatamam! iyi ki varsın!
    seni okumak, tanımak o kadar güzel ki!
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıcım

      Senin güzel kalbinin yansıması bende gördüğün
      :)
      Dolmasın hep gül
      :)

      Sil
  12. harbiden roman gibi olmuş hea :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insanyavrusu

      Oldu gerçekten ve daha bu yazının ikincisi yazılacak. Sende ikincisine sakladıklarımdansın ama önce 3 soru ve çalıkuşu miminde mimlendin, cevaplamanı bekliyorum
      :)

      Sil
    2. ama ben onu yapmıştım ki :)
      Mimlediğin için teşekür ederim :)
      Yupppiii unutulmamışım falan :D heheheh
      çok şımardım çok :P

      Sil
    3. insanyavrusu

      Okudum yapmışsın, yorumda yaptım.
      :)
      Unutulmadın falan
      :)
      pehito'nun açılımı ile ilgili yorum yapmışsın, yanlışlıkla silindi. Ama açılım yok, başka bir anlamı var ve bana özel :)
      Zaten şu sıralar kapatmalar gündemde, açılımlar değil
      :)

      Sil
  13. "iyi ki tanıdım seni" diyerek şu an mutluluktan gözlerimi doldurduğunu biliyor musun ?

    canımm,çok teşekkür ederim,o güzel yüreğine ve o yürekten gelen o güzel cümlelerine,biliyor musun "İYİ Kİ VARSIN" ve inşallah hep var olursun,sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik

      Halbuki ben gülümsemeni bekliyorum
      :)
      Neden olmasın, sevgiyle kal
      :)

      Sil
  14. hıımm. ne güzel yazmışsıın. pekii, zamanım olursa okurum. öle demişsin ya. okuyom ki zaten seni. artık çok az yazıyosun kiii :)

    ayrıca, mimimi okuduysan, son bir iki ayda bloguma gelenleri mimledim. eski arkadaşlarım zaten yapsın dediiim. yani sen zaten mimliydin kiii. kikikii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      Öyle lafın gelişi yazdım "zamanın olursa oku" diye hatta çabucak gel diye bile yazmış olabilirim
      :)
      Yazıyorum aslında.
      :)
      Evet yazmışsın öyle, ben üzerime alınmamıştım ama
      ;)
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  15. Mimini severim senin :))
    Zeugma mim cevaplıyordu bloga başladığı ilk zamanlar. Sonra birkaç şey yüzünden canım sıkıldı ve vazgeçtim.
    Ne güzel şeyler yazmışsın, canımsın. Evet, araştırmayı, öğrenmeyi ve öğrendiklerimi paylaşmayı seviyorum. Blog yazmak benim için gerçek bir terapi.
    Sen de benim beğendiğim kalemlerdensin ki yorumlarım o yüzden ;) Boş yere kimseye bir şey yazmam. Yazma konusunda güvenini artırabilmiş olmam mutlu etti beni. Yazdıklarının kitaba dönüşmüş halini de bekliyorum bu arada, biliyorsun.
    Teşekkür ederim pehito.
    Sevgiyle kucakladım seni...

    YanıtlaSil
  16. Mutlu oldum galiba kendimi görünce :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz

      Sende aileden hissettiklerimdensin
      :)
      Mutlu olmandan mutlu oldum ben de
      :)

      Sil
  17. oo mimlendim diye geldiiim de bana bu kadarcıkks mı yazdıın :/ hııh.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E.

      Üzdüm mü seni :( ama sen tanıdığım en en en iyi yazarlardansın ve ben bunu yazdım. Bunun önüne başka bir cümle geçsin istemedim
      :)

      Sil
    2. hayıııır şaka yapıyorumm pehii :)
      nasılsaan. yoksun ya pehi yok diyom böyle blogdan bağımsız. pehi nerde falan diyom.

      tişikkirler pehicim, şımart şımart hep benii :)

      Sil
    3. E.

      Sende yoksun ki
      :)
      Gerçekleri yazdım ben, şımar bakalım
      :)

      Sil
  18. pehitocum, beni de mimlemişsin yalnız bu seferlik affet:(
    blogları tanıtırken ismini yazmadıklarımı gücendirmek istemem..hepsini tek tek yazmak da zor...belki kırılanlar olur...anlayışın için teşekkür ediyorum
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      Seviyorum sizi, tabiki içinizden nasıl geliyorsa öyle olsun.
      :)

      Sil
  19. Çok teşekkürler efem :) Kendimi altın zortakal ödülü almış gibi hissettim :)
    Arada mesafeler olsa da aileden farksızız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah

      Iyi ki varsın, yine yapmışsın yapacağını; altın zortakal demek
      :)

      Sil
    2. Bu arada mimi de cevapladım :)
      http://adminpanpa.blogspot.com/2014/03/mimler-saldiriya-gecti.html

      Sil
    3. Abdullah

      Bende okudum, yorum bile yaptım
      :)

      Sil
  20. Ben simdi ne desem, ne yapsam ki? Cok mutlu oldum tüm yazdigin cümleler ile. Bir cok bloggeri bende takip ediyorum ve diger tanittiklarini da ziyaret edecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahucum

      Sen hiçbir şey deme hala mahçubum sana karşı. Güzel bir bahar kartpostalı en yakın zamanda eline geçecek
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  21. canımm çok duygulandırdın beni. ne güzelsin..
    çok teşekkür ediyorum :)
    ve inan sen de benim yakın gördüklerimdensin, biliyorsun..
    bence senin de bir kitabın olmalı ve bir gün olacağına da inandıklarımdan birisin.
    seni seviyorum iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Yine çok samimi yine çok içtensin, seviyorum seni
      :)

      Sil
  22. seni okurken zaten büyüleniyorum,ama arkadaş bir mim yazısı bu kadar da güzel,sıcak,esprili,sıcak ve bi daha okunası yazılmaz ki!
    sevgiler,hem de çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva Peynirci

      Mim içinde, güzel cümlelerin içinde çok teşekkür ediyorum.
      İyi ki tanıdım seni
      :)
      Benden de kucak dolusu sevgiler
      :)

      Sil
  23. Yaptım ki mimi :) Tekrar çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Rica ederim
      :)
      Bende okuyup yorum yaptım, bende sana teşekkür ediyorum güzel cümlelerin için
      :)

      Sil
  24. heyy..
    ne denir ki.
    -dili geçmiş zamana ilişsede sıfatım , sandıktan çıkarılmış naftalin kokusu kadar saf ve hünerli bir hediye paketi oldu bu benim için. çok mutlu oldum. sessizce göz gezdirirken , ismimi görünce büyüyen gözbebeğime engel olamadım. bir kez daha teşekkürler.
    haylazlığı latife olarak sarmalayıp sol memeye gömüp yine geceye doğru gidiyorum.
    yıldızlara halâ eşlik ettiğini biliyorum. izlemeye devam et olur mu.
    ve yazmaya devam et. bütün kelime alemi ve insanlık için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. safransarı

      Sen de severek takip ettiklerimdensin, tabiki yazmalıydım ve yazdım.
      Öyleyse buluşuruz başka şiirlerde ve yazılarda...

      Sil
    2. birde , gülsen be.
      zormudur ikinokta üst üste kapa parantez

      Sil
  25. mimlenmekk güzel bişi :)
    teşekkür ediyorum..
    blog dünyası apayrı bi yer sende iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyhmus Pamuk

      Hadi sende başkalarını mim'le
      :)
      Bloğu bende seviyorum
      :)

      Sil
  26. Canım yaaaa, herkesi tek tek ne kadar güzel anlatmışsın, tabi beni de:) Çok duygulandırdın beni .. Sen de iyi ki varsın canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve telvesi

      Sen en sevdiğim blogerlardansın. Yazıların harika ve lütfen hep yaz.
      :)

      Sil
  27. Bühüüüü :( beni sevmemişsin :(

    YanıtlaSil