27 Şubat 2013 Çarşamba

Mim Mim Mini Mini Mim...

Severek takip ettiğim bloglardan biri olan Kapta'nın Zehir Defterinin yazarı beni mimlemiş. Şimdi keyifle soruları cevaplamak düşer bana :) haydi başlıyoruz....

1-En son kime yalan söyledin, neden?

Daha ilk sorudan bu kadar zorlamak olur mu :( Küçük kızım "Şeker var mı annecim?" dediğimde, henüz yemek yemediği için "Hayır yok" demiştim...:(

2-Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun.
Her şeyin acısını kendimden çıkarıyorum, bunu yapmaktan vazgeçmeliyim...

3-En son severek okuduğunuz kitap hangisi?
Açlık Oyunları serisi...

4-Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Hayır, ömür boyu istifa edemeyeceğim işi yapıyorum, ANNELİK..Tabi işin esprisi, iyi ki anneyim, iyi ki tattım bu duyguyu ama artık çalışmak istiyorum. Bakalım ikinci kez yazdım bunu, kırk da olur belki :) Bu arada burada yazmayı da iş sayabilir miyiz?? Eğer yanıt "EVET" ise, ben bu işi çooook seviyorum :)

5-Mutlu musun?
Bazen mutluyum. Küçük anlara sığdırdım mutluluklarımı, bu yüzden çok daha değerli...

6-Öleceğini bilsen, ömrünün son zamanlarını nerede, kimle geçirmek isterdin?
Biscolata erkekleriyle demeyeceğim tabiiii :) Kızım ve eşimle. Ölene kadar onlar olsun yanımda, ikisini de çooook seviyorum...

7-Favori şarkıcın ve şarkısı?
Şu an buram buram; Halil Sezai: Yangın Var....

8-Her bölümünü heyecanla takip ettiğin dizin var mı?
Şu zaman kadar, bu heyecanı LOST'ta yaşadım. Sonra hiç olmadı...

9-Keşke...?
Keşke, elimi dokundurduğum her şeyin içine AŞK katabilsem...

10-Kötü alışkanlıkların var mı?
Politik olamıyorum, ağzıma geleni PAT diye söylüyorum. Bundan daha kötü bir alışkanlık olamaz sanırım...

11-Sence ideal eş nasıl olmalı?
Kelebeğin Rüyası'nda Mert Fırat'ın canlandırdığı karakterdeki gibi mesela, aynı benim EŞİM :P

SON...

Şimdi benim mimlediklerim, cevaplarsanız sevinirim...

İçimde kalmasın

adminpanpa

sonsuz

parçalanmış gülüşler

Maviye İz Süren

Doğmadan Ölmüş Aşklar Mezarlığı

Tibetin annesi

sequins from life

ZEUGMA

Şimdi sizlerden de bu soruları yanıtlamanızı istiyorum. Umarım unuttuğum kimse yoktur..

Sevgiler :))





18 yorum:

  1. Mim için teşekkür ediyorum en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, bekliyorum cevapları merakla :)

      Sil
  2. Bi ara cevaplayacağım, kendimi bi şarja takayım da.

    YanıtlaSil
  3. Tamamdır pe hitocuğuum kaptım mimi başlıyorum yeşil çay eşliğinde şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun, merakla bekliyorum yanıtlarınızı :))

      Sil
  4. uzun zamandır mimlenmemiştim. en kısa zamanda yapacağım ;) çoook teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler yanıtlar ve güzel sözler için ;)

    YanıtlaSil
  6. Bana da pasladığın için teşekkürler. Son yazımı daha yeni yazdım, bunların cevabını da bir kaç gün içerisinde gönderirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman istersen ;) ama haberimiz olsun yanıtlayınca...
      Sevgiler...

      Sil
    2. Bir kaç gün bekleyemedim. :)

      http://ozgurmanav.blogspot.com/2013/02/sinirbaz.html

      Teşekkür ediyorum...

      Sil
  7. En kısa zamanda cancağızım :)

    YanıtlaSil