18 Şubat 2013 Pazartesi

FARKLIYIZ AMA BİZ DE İNSANIZ

Resim yazısı ekle


F-1.75 boyunda, 52 kilo sıska bir adamım. Ayrıca kekemeyim, bu yüzden insanların beni dinlemeye tahammülü yok. Halbuki dinleseler, sesim yanıktır ne de güzel şarkı söylerim.

M-1.55 boyunda 42 kiloyum. Esmer, siyah zeytin gözlü, bal dudaklı dilberim :) İlk ve son erkek arkadaşım Z ile 2,5 yıl süren kanlı ilişkimizden sonra olmayacağını anlayıp, onu terk ettim. Sonra onunla açılan yaraları kız arkadaşlarımla tedavi ettim. Bir de baktım beden değilmiş eş arayan, ruhmuş ve en yakın kız arkadaşım S ile birlikte oldum. Hala devam eden mükemmel bir ilişkimiz var. Ne o acıtıyor ruhumu, ne de ben onunkini. Toplumdan kabul görseydim, belki onlarda görecekti, benim inceliklerimi :)

K-1.77 boyunda 170 kiloyum. İnsanlar bana sadece 'o bir obez hangi hakla o hamburgeri ağzına götürüyor' diye bakıyorlar. Kafalarını çevirip tekrar baksalardı belki onlar da görecekti; 'ben hayatımda karıncayı bile inciltmedim' diyen adamdan daha az yalan söylerim.

Haydi hep beraber başımızı çevirip, onlara yeniden bakmayı deneyelim. :)

2 yorum:

  1. gel , ne oluyrsan gel demiş dimi mevlanamız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demiş ve kendi döneminde anlaşılmayıp yargılayan gözlerle bakışmak zorunda kalmış.. ancak yıllar sonra anlaşılır olmuş...
      Şu önyargılarınızdan arınırsak daha mutlu bir toplum olacağız... Umarım bir gün bu yanlıştan döneriz...
      Bu arada hoş geldin :)

      Sil