24 Ocak 2013 Perşembe

CEM YILMAZ STAND UP SHOW SİNEMALARDA


cem yılmaz

Merhaba; yazsam mı yazmasam mı bilemediğim, muhtemelen yazdıktan sonra da yayımlasam mı yayımlamasam mı bilemeyeceğim bir yazının eğer okuyorsanız daha ilk paragrafındasınız.

Evet bu hafta benim için kararsızlıklar haftası ilan ettiğim bir hafta. Göreceğiniz üzere bir tane daha olsun mu olmasın mı cümlesi kuracağım :) Cem Yılmaz'ın gitsem mi gitmesem mi dediğim sinemadaki gösterisine dayanamayıp gittim.

Hadi yazı hakkında tereddütlerim var da, sinemaya gitmekle ilgili neden tereddüt ediyorum değil mi? Fazla meraklandırmadan açıklayayım. Tereddüt ediyorum çünkü; Cem Yılmaz, canlı performansı izlenmesi gereken bir show adamı diye düşünüyorum. O adamı canlı izlemeyeceksen, ne diye izleyeceksin değil mi? Sinemaya gittikten sonra; daha da emin oldum bu iş böyle olmalıydı.

O gösterinin çekimleri yapılırken, seyirciler arasında oturuyor olmak gerekiyormuş. Bence Cem Yılmaz'ın en büyük özelliği, esprilerini yaparken sergilediği DOĞALLIK. Bunu hissediyor olmanın tek yolu da adamın sahne de senin karşında olması. Cem Yılmaz'la aranda koca bir ekran olunca, adam ne kadar doğal olursa olsun, o samimiyeti hissetmiyorsunuz.

Tabi ki o gösteri için günlerce çalışılmış, her karesi hesaplanmış bu çok anlaşılır ama gösteriyi bir ekrandan izlediğiniz de YÖNETMENİN sürekli KESTİK diye bağırdığını her karesinin tekrar tekrar çekildiğini düşünüyorsun. Bu da işin samimiyetini bitiriyor.

İşin özeti şudur; Cem Yılmaz seviyoruz seni. Ama bu show işi olmamış beyaz perde de, biz showlarını seviyoruz, seninle karşı karşıya SAHNELERDE.

pehito

YAZILARIN TELİF HAKKI pehito'ya AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 yorum:

  1. Bende izledim, gerçekten güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Abdullah, evet komikti evet iyi hazırlanılmıştı ama ben karşı karşıya olsaydım daha fazla gülerdim diye düşünüyorum. Sinemada bu Showu izlemek bana yeterince tat vermedi...

      Sil
  2. niye bu kadar ön yargılıyım bu adama bilmiyorum. bu nedenle de gitmedim, gitmeyeceğim de.
    millet kahkahalar atarken bende tepki olmuyor çünkü.
    sanırım sorun bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Emilla eğer sahne de izlemiş olsam tavsiye ederdim ama bu iş sinemada olmamış, gitmemekle bir şey kaybetmezsin diye düşünüyorum :)
      Ön yargılı değilsin, bence her insan gibi kendine özgü tercihlerin var. Benim için komik olan senin için komik olmayabilir bu da çok doğal :)

      Sevgiyle kal...

      Sil
  3. Bi gidemedim :(
    bu şekilde bloglarda paylaşımlarını gördükçe içim gidiyo :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili cicileydi üzülme hala gösterimde ;) olmadı DVD den izlersin...
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. sinemaya gitmedim, ama aynı gösterisine iki kere giden biri olarak canlı performans konusunda bence haklsın, canlı performans bambaşkka,

    adam bile bunun farkında

    yani sinemanın canlı performnasla aynı etkiyi yaratmayacağını biliyor

    aksi gösterilerini tehlikeye atmak olurdu

    düşünsene nasıl olsa sinemada çıkar deyip gösterilerine gitmeyecek bir topluluk ister misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öyle haklı bir yorum ki bu. Cem Yılmaz'ı seviyoruz sinema filmlerini de seviyoruz ama gösterilerini kesinlikle Canlı istiyoruz :))
      Sevgiyle kal...

      Sil
  6. bir kere reaksiyon denen olayı sinemada kaçırıyorsun, ve bu bence büyük kayıp, ve doğaçlamalar da cabası...

    YanıtlaSil
  7. Ben izlerken kaç kere dilimin ucuna kadar geldi cümleler, dur pehito adam burada değil dedim :) bir kerede ağzımdan çıkmış bulundu, geri alamadım ;)
    Bu Show reaksiyon için yapılmıyorsa ne için yapılıyor. Aaaa bak Cem Yılmaz'da bu gösteriyi sinemaya koyarak kendini reaksiyon ve alkışlardan mahrum bırakmış :)

    YanıtlaSil