20 Mart 2024 Çarşamba

Baş Aşağı Hayat

Tam aşkı bulduk derken, kaybettik sevgimizi…

Şems-i Tebrizi “Düzenim bozulur hayatım alt üst olur diye endişe etme nereden biliyorsun hayatının altının üstünden daha iyi olmadığını demiş” ne güzel demiş. 

Bizim en büyük tutsaklığımız var olan konfor alanımızdan çıkamıyor oluşumuz diye düşünüyorum. Hep yeni bir şeyler geçiyor içimizden ama biz bırakamıyoruz alışkanlıklarımızı. Gün içinde milyon tane şey geçiyor zihnimden, belki biraz abartıyor olabilirim, her birini yapmak için zihnimde sıralıyorum ama rutinlerimden vazgeçmediğim için ertesi gün aynı şeyleri sıralamaya devam ederken buluyorum kendimi ve bu beni kızdırıyor ;) kendime kızıyorum. 

Hadi pehiro yap artık :) günler günleri böyle kovalıyor ve bir gün geliyor ki konfor alanımdan çıkıyorum. Baş aşağı bakalım şimdi nasıl görünecek diyorum. Attğım her tik içimi huzurla dolduruyor. Peki ya sizin konfor alanından çıkmakla ilgili kaygınız var mı?

Pehito

#farkındalık #meditasyon #nefesterapisi #yoga

4 yorum:

  1. Oooooo hoşgeldiin :) 10 yıl sonra yani döndün öyle mi :) konfor alanından çıkmak iyidir yaa stres olunca cıkıcan yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam deeptone
      Hoşbuldum :) ancak hallettim diyelim :) konfor alanından çıkarsak yeni şeyler için fırsat yaratmış oluruz. :)
      Ama şimdi ben anonim olarak yazmamanın yolunu bulmalıyım. Neden pehito olarak cevaplayamadığımın :)
      Unutmuşum hatırlamam lazım. Ya da bir destek almam :)

      Sil
    2. oturumun kapalı olabilir.
      kontrol panelindeki ayarlara bakcan.
      yan tarafta ayarlar var.
      ayarlarda bütün seçenekleri bir gözden geçir.
      kendine uyar şekilde yapcan ayarları, hepsini.
      orda yazarlar kısmında kendi mailin kayıtlı mı kontrol etcen.
      oturumun açık olcak tabi bir de.
      chrome kullan bir de.
      :)

      Sil
    3. Sanırım sadece Google hesabı olanlar sınırlaması olduğu içim hesabına girip yorum yapamadım. Garip bir şekilde yayın yapabiliyorum ama google hesabım kapalı görünüyor. Bugün sadece telefondan bakabildim yarın laptoptan deneyeceğim. Umarım becerebilirim. Kendi url mi bulup bir yerlere kopyalamam gerekecek. Sanırım :) ne çok sandığım şey varmış yazarken onu anladım. :) bunu çözdüğümde gelip okuduğum yazılarına yorum yapacağım. :)

      Sil