1 Mart 2014 Cumartesi

SENİ SEVİYORUM



Kalbimde ki kırmızı aşkı giyindim bedenime,
Doladım gecenin siyahını belime
Yıldızları toka diye taktım, siyah saçımın her bir teline.
Soyut kelimeleri bıraktım denize
Somut olanları kaptım da geldim.

Anlaşılır olmak bu gece ki dileğim
Konuşup anlattıklarım değil
Susup söyleyemediklerim ama duy istediklerim
Büyüyüp büyüyüp dudaklarımın arasından çıkamayanlar
Belki de sadece iki kelime 
İşte söylüyorum
Sadece seni seviyorum, bil istedim.

pehito
görsel google'dan alınmıştır.

46 yorum:

  1. Uuuuuu, çok romantik olmuş bu şaire.
    Kalbine sağlık… (: şu an cevap verebilecek kelimelerim yok oldu... (((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali ÇALIŞKAN

      Teşekkür ediyorum, arada romantik olabiliyorum demek :)
      Hahaaaa nereye gitti kelimelerin
      :)

      Sil
  2. Kıskanmadım…. dermişim.. ((:

    YanıtlaSil
  3. Ali ÇALIŞKAN

    Valla ben bilmem, ben biraz daha kıskandırayım demiştim
    :)
    Neyse ama üzülme, bir gün senin de olur
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım sen konuyu biliyorsun. Amin..
      (:

      Sil
    2. Şiire bir de şarkı eklemelisin. (Jehan Barbur - Seni Seviyorum)

      Sil
    3. Ali ÇALIŞKAN

      Biliyor, biliyor hepsi latife değil mi zaten
      :)

      Sil
    4. Ali ÇALIŞKAN

      Dinledim ama o şarkı çok hüzünlü. Bak bu mutlu şiir :)
      O şarkıya bir hikaye yazayım ben, sonunada şarkıyı ekleyeyim olmaz mı
      :)

      Sil
  4. oo bende ço beğendim devam romantikli aşklı şiirlere. :D şair olacan buradan sonra umarım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert Koyutürk

      Teşekkür ediyorum ama öyle bir düşüncem hiç olmadı. Öykü yazmayı daha çok seviyorum.
      :)

      Sil
  5. Susmak bazan sıkı bir gevezelik halidir ya, "susup söylediklerim" diyerek okudum o kısmı; fena da olmadı kafamda. Tebessüm.

    Saygıyla,

    Aylak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylak

      Sonuna kadar katılıyorum. Hatta şunu yazmıştım. susarak daha çok şey anlatılır bazen.

      SUSMALARLA ANLATTI

      Biir Reyhan vardı;
      Kömür karası gözleri, siyah saçları ve esmer tenliydi Reyhan.
      Aklından geçenler vardı;
      Kimini kendine sakladı, kimini yazdı akladı, kimini doğmadan aldırdı,
      kimi faili meçhul cinayete kurban gitti
      Ama Reyhan hiçbirine aldırmadı.
      Onun hazinesi, kendine sakladıklarıydı.
      Hiçbir zaman konuşup anlatmadıkları,
      Susup kendine sakladıkları.

      Bir Reyhan vardı;
      Susarak anlatanların kraliçesi,
      Kendi kendine konuştuklarının patroniçesi.
      O bilirdi; susmadan söylenemezdi konuşulacakların en hakikatlisi..

      Bir Reyhan vardı;
      Susmalarını dualara gömen.
      Susmanın anlamının, doğru yerde susmak olduğunu bilen..

      pehito

      Sil
  6. Belki de sadece tek kelime işte söylüyorum ''sarı'' bil istedim.
    Ne olur bir de benim için yaz içinde sarı olsun sapsarı ossun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alper Sağlam

      Sarı
      :)
      Bakalım önce bir şarkı sonra da sarı bir ruh hali gerek. Neden olmasın
      :)

      Sil
  7. Sadece seni seviyorum, bil istedim.

    vaayyyy canına bee,, güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. narkoz

      Sadece öyle işte
      :)
      Vaaaayyy be öyle mi olmuş
      ;)

      Sil
  8. Ne hoş, ne anlamlı..Sadece iki kelime..Kocaman bir evren..
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YALNIZLAR RIHTIMI

      :) ne kadar samimi geldi yorumun.
      Benden de sevgiler sana
      :)

      Sil
  9. Düz yazılarınızı, öykülerinizi biliyordum, ama bu güzel şiirden, şairlik yönünüzü bilmiyordum. Bu içten anlamlı şşirlerin devamını bekliyor olacağım, alıştım çünkü.:)

    Sevgiyle şiirle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Osman Çağlar

      Bu güzel yorumunuz beni onure etti. Teşekkür ediyorum.
      :)
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  10. yıldızlardan tokalar:))çok güzel, bütünü de çok güzel, eline sağlık canım...sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      Yıldızları seviyorum, milyon cümle kurulabilir onlar için.
      :)
      Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle
      :)

      Sil
  11. Hem elbiselerin, hem kelimelerin pek güzel, pek uyumlu olmuş :)
    Keyifliydi okumak..

    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma

      Öyle büyümemiş, çocuk cümlelerim işte, beğenmene çok sevindim.
      :)
      Sevgikerimle

      Sil
  12. Aşkla söylenmis o kelime, ne de çok değerlidir..
    :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest

      Belki de bu yüzden herkese söylenmemelidir
      :)

      Sil
  13. ''dunyayı guzellik kurtaracak
    bir insanı sevmekle baslayacak her sey''
    sev gitsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. matias

      Hoş geldiiiin
      :)
      Ve öyle haklısın ki, sevgiyi her yere bulaştırmalı..
      :)

      Sil
  14. somutlaştırmalı en çok da hissettirmeli o sözcüğü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Bazen çok havada kalıyor, dil söylüyor ama eylemler yakınından geçmiyor. Her şeyde olduğu gibi, arkasında durmalı sevginin de
      :)

      Sil
  15. ben de seni pek bi sevdim,bil istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik

      Canım yaaa, çok iyisin ve kesinlikle karşılıklı
      :)

      Sil
  16. Aklıma "Simsiyah bir gece giydim yüzüme" gibi bir dize vardı , o geldi.. Küçük İskender'den :)
    Meraba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helene

      Hoş geldin
      :)
      Belli ki güzel şeyler hatırlatmış.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  17. Ah o dudaklara kadar gelip sonra hızlı bir yutkunmayla içe düşenler, ah söylenemeyenler, ah bir magma gibi içimize akanlar, ah aktığı yeri yakanlar ah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet Akan

      Bırakalım zamana, yolunu bulsun öyleyse
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  18. Benim de sana söyleyeceğim iki kelime var bil istedim. Çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim

      Sen daha da öylesin ve benim pisiciğim
      :)

      Sil
  19. tarzının dışına çıkmışsın sanki pehi to :)
    ama böylede güzelll :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyhmus Pamuk

      Dimi böyle şeker bir şey oldu bu şiir
      :)
      Yoksa aksi mi
      :)

      Sil
    2. yoo gayet tatlı bir şiir olmuş.
      ilhamına sağlıkk :))

      Sil
    3. Şeyhmus Pamuk

      Teşekkür ediyorum
      :)

      Sil
  20. Akıcı kelimeler , çok güzel.
    yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  21. safransarı

    Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  22. Hafif bir melodi var kulaklarımda, mum ışığıyla aydınlatılmış odam. Sakin ve huzurlu. Vee bu kelimeler geçiyor dilimden...

    Anlaşılır olmak bu gece ki dileğim
    Konuşup anlattıklarım değil
    Susup söyleyemediklerim ama duy istediklerim.

    Gözlerimi kapatıp hissettim en derinden...
    Sevgiler güzel ruhlu insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Ne güzel bir yorum bu, ağzım kulaklarımda okudum.
      Teşekkür ediyorum
      Sevgilerimle
      :)

      Sil