8 Aralık 2013 Pazar

SENDEN ÖNCE BEN



Yazar:
Jojo Moyes
Yayın Evi:
Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı:
480


Will işinde ve sosyal hayatında başarılı, motosiklet ve spordan hoşlanan bir adamken bir sabah trafik kazası geçirir, omuriliği zedelenir ve tüm hayatı değişir. Artık tekerlekli sandalyeye mahkumdur ve kısıtlı el hareketi dışında vücudunun hiçbir yerini oynatamıyordur. 

Ailesiyle birlikte tekerlekli sandalyeyle yaşayabileceği bir eve taşınır. Artık eski yaşama sevincinden eser kalmamış ve ölümü düşünüyordur. Ailesi ona bakması için Lou ile anlaşır. Lou konuşkan ve hayata bağlı bir kızdır. Bu kitapta Lou'nun Will'i hayata nasıl bağlamaya çalıştığını, birbirlerine aşık oluşlarını ve tekerlekli sandalyeyle hayata devam etmenin ne kadar zor olduğunu okuyacaksınız.

Ve eminin siz de benim gibi son sayfalarında salya sümük ağlayacaksınız. Jojo Moyes akıcı dili ve kurgusuyla harikalar yaratmış. Kitabın sonunu kendinize kaldığınız bir zamanda ve mendilinizi hazırlayarak okumanızı tavsiye ediyorum.

Sevgilerimle
pehito

14 yorum:

  1. Merhabalar.

    Okuduğunuz kitapla ilgili paylaşımınız için teşekkür ederim. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Recep Altun

    Merhaba
    :)
    Asıl ben teşekkür ediyorum, yorumunuz için.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ya buna iyi diyolar hep doğru ya okumalı ağlamak için.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone

      Ağlamak için kitap okunur mu yaaa.
      :)
      Kitap bence çok güzel toplumsal mesajlar veriyor.
      :)

      Sil
  4. uzun süre okumamak için direndim ama okudum yine.
    uzun süre akıldan çıkmayan bir hikayeydi. will'in yaşamının küçük ayrıntılarından bile çok etkilendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıkuşu

      Tekrar gelmene çok sevindim, olmaz mı hem de şahane oldu.

      Hayatım da okuduğum tarzının en iyi kitabı diyebilirim. Umarım bir gün ben de insanı böyle etkileyen bir kitap yazabilirim.
      Bunu başarmadan veda etmek istemiyorum.
      :)
      Yorumun için teşekkür ediyorum.
      :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Baharcım

      Çok etkileyici, etkisinde kalıyor insan.
      :)

      Sil
  6. Konusu çok güzelmiş ama ben acılı şeylere hiç dayanamıyorum yaa :) Bir de çok etkileniyorum, günlerce unutamıyorum sonra rüyalarıma falan giriyor :)

    Bu ara okumasam iyi ama belki bi ara okurum bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Bu da tam öyle bir kitap. Ben kapağını kapadığımda hala ağlıyordun ve ertesi gün hatırladığımda burnumun direği sızlıyordu.
      Göz yaşlarını özlediğinde okursun canım. Acelele etme.
      :)

      Sil
  7. Ağalayacaksam okumam yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlemcim, ağlayacaksın. Öyleyse okuma canım.
      :)

      Sil
  8. ağlamıştım bende:) güzel bir kitaptı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nugili hayat

      Ben okumadan kitap yorumlarına bakmıştım ve ağlamayacağım demiştim. Ona rağmen halimi görmeliydin, bildiğin hıçkırarak ağladım.
      :)

      Sil