22 Ağustos 2013 Perşembe

HAVAİ FİŞEKLER HAVAYI DA FİŞEKLER


Arka arkaya patlayan rengarenk havai fişekleriyle karşılanıyorum. Sevgilim bayılır abartılı gösterilere, bazen ben de severim ama mütavazi şeyleri tercih ediyorum. Nankörlük mü yaptığım ya da şımarıklık mı? Gerçi biraz şımarmanın kime ne zararı olur ki..

Yani şimdi hoştu tabi o fişekler ama sonuçta gökyüzünü de fişekler o havai fişekler. Yok mu bunun atmosfere zararı ya da gökyüzünde uçan kuşlara kelebeklere.

-Aşkım nasıl beğendin mi süprizimi?
-Hı, ne efendim canım!!
- Kalk artık diyorum hayalperest kızım, uyan da sorayım kimmiş o çevre düşmanı aşkın..

pehito
kurgu

38 yorum:

  1. Yine mi kurgu? pe hito.... (:
    Şımarmanın, şımartmanın, şımartılmanın kimseye zararı olmaz herhalde..
    Aslında ineklerin atmosfere zarerı daha büyük!.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali ÇALIŞKAN

      "Bu da mı gol değil" der gibi olmuş bu cümle..
      :)
      Hehehehe bencede olmaz, olmasın zaten. Arada şımarsın, şımartılsın herkes. Beni de şımartsınlar. Hayır demem.
      :)
      İnekler?
      :)

      Sil
    2. Evet inekler! (:
      bkz. https://eksisozluk.com/ineklerin-kuresel-isinmaya-etkisi--1705288

      Sil
    3. Ali ÇALIŞKAN

      En yakın zamanda ne yapmış bu inekler bakacağım..
      :)

      Sil
  2. Gerçekmiş gibi okudum =P bu kadınlara fazla romantik olmayacaksın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuz

      Havai fişekler gerçek.
      :)
      Yaaa ne diye taktın sen kadınlara bu kadar!!
      ;)

      Sil
  3. Geçen bir davete katılmıştım, sonlara doğru çatır çatır havai fişekler patlamaya başladı..Hatta biri kolumu sıyırdı..pek romantik bulmadım..Ben hani dilek fenerleri olur ya..Bir dilek tutup usulca gökyüzüne salarsın..Uzaklaşır uzaklaşır sonra gözden kaybolur,..Onu seyretmeyi daha çok seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYALLERİNLE GEL

      Ah çok geçmiş olsun.
      :(
      Dilek fenerleri de güzel gökyüzünde süzülüşleri haklısın ama sanırım onlarında atmosfere zararı var.
      Bazı güzelliklerden fedakarlık etmek gerekiyor.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  4. :) Güldüm.
    Hani şöyle iki yönlü düşünülebilir bu kısa kurgu için.
    İlkinde sevgili çok gösteriş meraklısıdır mesela. Kız istemese de, parasının gücüyle yaptığı o şaşalı şeyleri hep gözüne sokmak ister..
    İkincisinde de garibim sevgili, kıza yaranmak için herşeyi yapıyordur, ki mutlu olsun. Kız çünkü pek mutlu olmayı beceremez. Herşeyin altında birşey arar, herşeyi bir şekilde mahvetmeyi sever.
    :) İki farklı bakış açısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest

      Bm de güldüğün için mutlu oldum.
      :)
      İki hayalde de erkek vahim durumda.
      :)
      Bir de seviyorum senin çok yönlü düşünmeni ya da hayallerini.
      :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Muzurella

      Arada şımarmanın kimseye zararı olmaz.
      :)

      Sil
  6. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    242. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. white glaze

      Hoş geldin, memnun oldum takip etmene. Çekilişlere katılmıyorum ama bloğuna gelip ben de ne yapıyorsun zevkle bakarım.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  7. Glecekteki sevgili beni arkaya arkaya patlayan rengarenk havai fişekleriyle karşılamazsan gösteririm sana hehehehe

    YanıtlaSil
  8. Her bayan şımartılmayı hak eder.. Zamanlama ve dozu iyi ayarlamak gerek tabii :) Kurgunun biraz gerçeklik payı var galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah Güngör

      Bence de hak eder :)
      Ah o ayarıda beyler yapacak artık :)
      Yooo sadece anne evine geldiğim ilk akşam gökyüzünde gördüğüm havai fişekler ilham verdi o kadar..
      :)

      Sil
  9. Mütevazı sürprizlerden hoşlanmak neden şımarıklık olsun :) Tam tersi bence. Doğrusunu söylemiş, pardon, kurgulamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma

      Sanırım sende de şüphe uyandırdı yazdıklarım.
      ;)
      Haklısın, yeter ki mütavazı olsun isteklerimiz..
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Özgür

      Hep olduğum yerdeyim.
      :)
      Teşekkür ediyorum..
      :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Sonsuz

      Merak edilmek ne güzel bir duyguymuş.
      :)

      Sil
  12. nerelerdesin pehitocummm
    umarım her şey yolundadır
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım

      Her şey her zaman olduğu gibi.
      :)
      Teşekkür ediyorum, hatırlanmak çok güzel.
      :)

      Sil
  13. bi an gerçek sandımdııı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknurcum

      Belki gerçek olur, hayaller bunun için değil mi :)

      Sil
  14. Bu ara herkes zor dönemlerden geçiyor sanırım. Şimdi farkettim sende yoksun uzun zamandır. Umarım iyisindir pe hito, merak ettim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Tadında

      Zor ya da yoğun günler diyelim. :)
      Ben iyiyim. Sadece blog benim keyif almak için giriştiğim bir şeyken zorunluluğa dönüşen bir iş gibi olduğunu hissettim. Sanki her gün yazmalıymışım gibi. Bu yüzden uzak kalmayı tercih ettim.
      :)
      Tabi insan alışınca daha fazla ara da veremiyormuş. Onu da anladım. Her günüm şunu da yazsam, buradan da ne güzel hikaye çıkarla geçti. Dönüşüm de kızımla yaşadığımız anektodla oldu.
      :)
      Aslında sizin bloglarınızı da sessiz sessiz okudum. Sizi okumaya hiç ara vermedim ama yorumlarıma ara verdim. Şimdi döndüm ama eskisi gibi değil..
      :)
      Ve hatırlanmak öyle güzel bir his ki. Hem de hiç beklemediğin anlarda. Bunu yaşattığınız için de çok teşekkür ediyorum..
      :)

      Sil
    2. Anlıyorum. Bazen bende bu hissi yaşayıp ara veriyorum yazmaya. Mecburiyet gibi hissetmemek lazım, içinden geldiği gibi davranmalı insan.

      Bu kadar uzun aralar verme ama özletiyorsun kendini :) Kızınla olan anektodunu da gördüm, birazdan onu da okuyacağım :)

      Boşver, canın ne istiyorsa öyle yap. Kendine zaman ayır, gez dolaş, blogları oku. Zaten zamanı gelince tam anlamıyla dönersin...

      Hatırlanmak güzel şey tabi. Zamanla her şeyimizi paylaştığımız bu blog sayesinde güzel insanlar tanıyoruz. Emin ol insan özlüyor, eksikliğini hissediyor. Bende senin eksikliğini hissettim bir an. Bunu hissettirebildiğin için ben teşekkür ederim asıl...

      Sevgiler...

      Sil
    3. Kahve Tadında

      Kesinlikleeee
      :)

      Evet okumuş, çok da güzel yorum yapmışsın. Evet ben de öyle istiyorum, keyif için yazmak ve sizleri okumak. Diğer türlüsü çok yorucu oluyor ve sıkıcı.
      :)

      Ben buna da katılıyorum. Ben de blog sayesinde sizleri tanıdım ve iyi ki varsınız. Gercekten çok ama çok değerlisiniz.
      :)

      Sil
  15. kurgu da olsa, gerçek de olsa herhalde her kadının hoşuna gider:))))ama zararlı olduğunu ben de yeni öğrendim ve çok üzüldüm madem zararlı en iyisi yasaklansın yani kimseye bir zararı olmaz bu yasağın...:)hani lüzumlu bir tüketim maddesi değil sonuçta:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Ablacığım

      Bu hikayede buna sebep olur umarım. Gökyüzündeki kanatlılar da canlı sonuçta.
      Umarım yasaklanır.
      :)

      Sil