20 Mart 2024 Çarşamba

Modunuz modumuz

 Hangi moddayız? Modumuzu biz ayarlayabilir miyiz? Nasıl hissedeceğimize karar verebilir miyiz? Ben çok büyük bir kaosun ortasında değilsek karar verebileceğimiz kanaatindeyim. Benim modumu sabah arabada direksiyonun başına geçtiğimde açtığım şarkı belirliyor diyebilirim. Depresif bir şarkıyla başlarsam bütün günümü öyle geçiriyorum ama enerjik bir şarkıyla başlarsam bütün günüm enerjik geçiyor. Hatta gelen olumsuzlukları bir raket gibi karşılıyorum. Peki sizi etkileyen neler var?

#andakal #meditasyon #nefesterapisi 

5 yorum:

  1. Merhabalar.
    Hatırladığım kadarıyla en son 2014 yılında paylaşım yapmışsınız ve ayrılmışsınız. Bugün sizin yeniden blog sayfanıza döndüğünüze dair haberinizi Deeptone'den aldım.
    Hoş Geldiniz!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Recep Bey
    Siz de hoşgeldiniz. Şu an küçük bir sorun yaşıyorum yorumlarım anonim görünüyor. Ve sizlerin bloglarına girip yorum yapamıyorum. Unutmuşum biraz hesabı nasıl yöneteceğimi.
    Deeptone her zamanki gibi çok zarif ve yardım sever. Evime dönmüş gibi hissettim tekrar burada yazmaya başlayıp sizlerle karşılaşınca.
    İyi akşamlar diliyorum :)
    pehito

    YanıtlaSil
  3. Canım canım canım pehito! O kadar mutlu oldum ki yeniden buralarda olduğunu görünce! Hoş geldin!!!! Hep kal!
    Şarkılar kesinlikle beni de çok etkiliyor :)
    Sevgiler ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok tatlısın hep öyleydin :) sıcacık…
      Şarkılar önemli :)
      pehito

      Sil
  4. neşeli eğlenceli kıpırdak şarkılarla başlamak daha iyi. bir de sabah hava açık ve güneşli ise oleey :)

    YanıtlaSil